kokokoi | Veelgestelde vragen
21049
page,page-id-21049,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,columns-4,qode-theme-ver-7.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

VEELGESTELDE VRAGEN

Shoppen

Heb ik een account nodig om items te bestellen?
Je hebt geen account nodig om een aankoop te doen.

Hoe kan ik een product bestellen?
1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Je vult je gegevens in voor het lever en factuur adres. Zijn deze gegevens gelijk aan elkaar, vink dan het hokje uit om verder te kunnen gaan.
3: Kies uit een van de betaalmogelijkheden
4: Plaats je bestelling door op ‘bestelling plaatsen’ te klikken

Bestellen & Betalen

Toen ik een artikel in de cart plaatste was het nog op voorraad. Bij de
kassa is het uitverkocht. Hoe kan dit?
Wij krijgen enorm veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens jouw aankoopproces.

Wat zijn de verzendkosten/retourkosten?
De verzend en verpakkingskosten voor het verzenden van een pakketje binnen Nederland en België bedragen €1,50. Voor andere landen is dit €3,50. De kosten voor het retourneren of ruilen van je bestelling zijn voor eigen rekening (met track & trace bedragen deze kosten meestal €6,95 voor Nederland). Voor het retourneren vanuit België adviseren we je contact op te nemen via info@kokokoi.nl.

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling op meerdere manieren afrekenen. Dit kan via iDeal en Mister Cash/Bancontact. Voor andere betaal mogelijkheden kun je contact opnemen via info@kokokoi.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
Wanneer je een order hebt geplaatst, doen wij ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk in te pakken en op te sturen. Wijzigen is hierdoor niet mogelijk.

Verzending & Retourneren

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je pakket wordt binnen 2-5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd. We verzenden onze pakketten met PostNL. Let op dat we een afleveradres niet meer kunnen veranderen zodra de bestelling geplaatst is.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 5 werkdagen, wat nu?
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze customer service – info@kokokoi.nl

Retourneren
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd.

Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere artikelen. Mocht je toch een andere maat, kleur of product willen retourneer dan het bestelde product, deze zullen wij binnen 14 dagen na ontvangst aan je crediteren. In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen, deze heb je dan (mits alles goed gaat aan de kant van PostNL) de volgende dag al in huis.

Indien je de bestelling wilt retourneren, vul dan het volledige retour-formulier in dat je hebt ontvangen en stuur deze met jouw pakket naar onderstaand adres.

KOKOKOI
Boutenslaan 22B
5615 CX Eindhoven

Alle goederen worden bij ontvangst geïnspecteerd. Artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd. Wanneer de artikelen beschadigd zijn of anderszins in onacceptabele staat verkeren, worden ze weer naar je teruggestuurd. Binnen 14 dagen ontvang je een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop. We zijn niet verantwoordelijk voor artikelen die ten onrechte naar ons worden teruggestuurd. Vraag bij het retourneren van je product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niks voor je doen.